ΜΕΝΟΥ
Your Cart

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Στην επιχείρηση μας θέλουμε να είστε πάντα χαρούμενοι για τις αγορές σας από το e-shop μας και ακολουθούμε μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών, σύμφωνα πάντα με την υπάρχουσα νομοθεσία αλλά και τους όρους των εταιρειών/κατασκευαστών των προϊόντων που εμπορευόμαστε. Είτε παραλάβατε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, είτε έγινε κάποιο λάθος στην παραγγελία σας είτε δεν σας ικανοποιεί η αγορά που κάνατε, μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή του ή την επιστροφή των χρημάτων που διαθέσατε, αρκεί να πληρούνται τα παρακάτω:

Όροι επιστροφής

1.  Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
2.  Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από το FamilyStore.
3.  Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει:

α. Να μην έχει πλυθεί
β. Να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο
γ. Να έχει όλα τα ταμπελάκια του και
δ. να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του.

4.  Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν.

5. Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε:

– μαξιλάρια (εφόσον έχει ανοιχθεί η συσκευασία τους)
– βρεφικά είδη όπως μπιμπερό, πιπίλες, θηλές, μασητικά και είδη οδοντοφυΐας
– καπάκια τουαλέτας.

Διαδικασία επιστροφής

Α. Σε περίπτωση επιστροφής λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω λάθους στην παραγγελία σας (αν για παράδειγμα παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε) για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν:
1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής στο email info@familystore.gr
2. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας και να επιβεβαιώσουμε με την κατασκευάστρια εταιρεία την αποδοχή της επιστροφής.
3. Κατεβάζετε εδώ το Έντυπο Επιστροφής, το συμπληρώνετε και μας το στέλνετε με email
4. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
5. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, στέλνετε το δέμα με Speedex Courier, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών , και τα μεταφορικά έξοδα βαραίνουν το FamilyStore.

Β. Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν επειδή αλλάξατε γνώμη, και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν, μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε μεταφορική εταιρεία επιθυμείτε, δεδομένου ότι τα έξοδα μεταφοράς σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνουν τον πελάτη και όχι το FamilyStore.

Και σε αυτή την περίπτωση ισχύουν τα ακόλουθα βήματα:
1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
2. Κατεβάζετε εδώ το Έντυπο Επιστροφής, το συμπληρώνετε και μας το στέλνετε με mail.
4. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
5. Αποστέλλετε το προϊόν με τη μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών.

**Η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή της επιστροφής.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 2312314893

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μέσω της συνεργαζόμενης τράπεζας ΠΕΙΡΑΙΩΣ, εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της επιστροφής. Τα έξοδα εμβάσματος σε άλλη τράπεζα  επιβαρύνουν αποκλειστικά τον καταναλωτή.

Σε περίπτωση που θέλετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης του καταναλωτή, βρείτε περισσότερα εδώ

Δικαίωμα υπαναχώρησης

  1. Από την ημέρα της υποβολής της παραγγελίας του πελάτη έως και την πάροδο δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.
  2. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν αμεταχείριστο, ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
  3. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά (μέσω e-mail) και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
  4. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.
  5. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση που η αγορά εξοφλήθηκε με χρέωση μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας ως εξής: η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει τη τράπεζα με την οποία συνεργάζεται για τη διεκπεραίωση των συναλλαγών αυτών, για την ακύρωση της εν λόγω συναλλαγής (οπότε αυτή εν συνεχεία, εφόσον δεν τυγχάνει η ίδια εκδότρια της εν λόγω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, θα διαβιβάσει την ενημέρωση για την ακύρωση της συναλλαγής στην εκδότρια της κάρτας, τράπεζα για να προβεί σε ακύρωση της χρέωσης με βάση την πολιτική που εκάστοτε εφαρμόζει και τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη). Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής προς τη συνεργαζόμενη τράπεζα, δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που αποφασίζει η εκδότρια της κάρτας τράπεζα και ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση της τράπεζας με τον πελάτη.
  6. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα» η επιστροφή του τιμήματος θα γίνεται με επιστροφή του ποσού σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.
  7. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
  8. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Επίσης ο πελάτης υποχρεούται (εκτός εάν ο προμηθευτής έχει προσφερθεί να παραλάβει τα αγαθά ο ίδιος) να επιστρέφει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση.
  9. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να αποκρούσει την δήλωση υπαναχώρησης αν το είδος δεν προσφέρεται προς επιστροφή νομίμως και προσηκόντως, δηλαδή στην κατάσταση που παραδόθηκε και όχι μεταχειρισμένο. Ο πελάτης, εφόσον η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατά την ελεύθερη κρίση της, δεχθεί επιστροφή μεταχειρισμένου είδους ενόψει υπαναχώρησης, ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία για την εύλογη μείωση της αξίας του είδους, λόγω της χρήσης του. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.

Ο παρών όρος δεν ισχύει για πωλήσεις προϊόντων από φυσικά καταστήματα.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση

ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση σε:

  • Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής.

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Περιορισμοί επιστροφών

Για αγορές με τιμολόγιο δε δίνεται η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας. Σύμφωνα με τη νομοθεσία (ν. 2251/1994 ‘Προστασία των Καταναλωτών’), οποιαδήποτε αγορά συνοδεύεται από τιμολόγιο εξαιρείται από το δικαίωμα υπαναχώρησης από την εξ αποστάσεως σύμβαση, στην οποία συμπεριλαμβάνεται και η ακύρωση της παραγγελίας. Η ακύρωση της αποστολής δεν μπορεί να αναιρεθεί. Αν ακύρωσες την παραγγελία σου κατά λάθος, θα πρέπει να την καταχωρήσεις εκ νέου.